Doorgaan naar hoofdcontent

Afscheid van Darwin De Ketele


Als eerbetoon aan Darwin, uit Gontrode,die ervoor koos ons op 17jarige leeftijd te verlaten maakte ik deze filmpjes op youtube.

Ik besef dat dit een steun is voor velen die hem kenden.

Een vriend schreef volgende mooie woorden :
Nooit was iets teveel
je bezat zoveel liefde
en wij kregen allemaal ons deel,
Er valt nu een groot gat
op de plaats waar eens
onze Darwin zat,
je blijft altijd in onze harten voortbestaan
ook al is het heel erg moeilijk
zonder u verder te gaan

Reacties

Margot Verkimpe zei…
Darwin is een persoon die nooit onze harten zal verlaten , dat zou ik ook nooit willen , zijn verlies weegt zwaar door bij ieder van ons, ...

hij had altijd die lach op zijn gezicht, die lach die hem zo typeerde...
hij had zoveel wijsheid, zoveel goede raad die ik nu nog steeds bij me draag...
hij kon dingen verklaren of bedenken als de beste...
hij had overal een antwoord op , een raad, ...
hij was een vriend zoals iedereen hem er 1 wenste...

helaas kon ik hem niet lichamelijk bij me houden , die macht heb ik niet ... maar hij blijft eeuwig voortbestaan in mijn hart, en mijn gedachten en ook in mijn toekomst ...


ik mis je zo darwin <3
mijne appelvriend

x Margot V.
Marlies zei…
een vriend uit de duizend, die ik nooit zal vergeten.
My temptation.
Je laat een enorme leegte in ons achter. Na al deze maanden missen we jou nog altijd even veel!
We missen je Darwin <3
Marlies &. Ortwin
Charlene Popelier zei…
Mijn Lieve schat, Darwin, :
je betekent zoveel voor me, ik was er voor jou en jij was er voor mij, je hebt me enorm geholpen toen ik het moeilijk had... Tranen zijn er gevallen, maar een troostend woord van je was goed om me terug te doen lachen, waar moet ik nu heen als er weer een traan valt? Waar moet jij nu heen als jij het moeilijk hebt.. Ik weet het allemaal niet meer? Ik weet dat ik je mis en dat ik je terug wil maar dat volstaat niet om je terug te krijgen, bestond er nu maar een toverfee, mijn wens zou zijn dat ik met je kon praten, je kon verstaan in deze keuze en uiteindelijk je terug mee te vragen naar hier, naar hier waar iedereen je mist!! <3
Anoniem zei…
ik mis je nog steeds

Populaire posts van deze blog

PAARDRIJDEN manège WELLINGTON te HEUSDEN

Vandaag reden verschillende leden van onze politiezone voor het eerst te paard. Dit vond plaats in Manège WELLINGTON te HEUSDEN. Dit mooie initiatief ging uit van onze wijkinspecteur Geert ROLLÉ, waarvoor onze oprechte dank. Wie weet komt er een vervolg aan deze eerste keer. Ikzelf reed niet (ik filmde en nam foto's) om reden dat ik als chinese vrijwilliger 12 maanden opleiding genoot bij de cavalerie van de Rijkswacht. Dit viel zodanig tegen dat van herbeginnen geen sprake kan zijn. 30 geïnteresseerden ontdekten de geneugten van het paardrijden. Voor enkele zal het dan ook meteen de laatste keer geweest zijn. Zin in een filmpje ?

Een rondleiding in GENT met 3 zatte facteurs

Op zaterdag 10/09/09 deden wij met de vriendenkring een "Gentsche" rondleiding in GENT. Onze gidsen waren 3 leuke facteurs : Alberik, Eduard en Pol. Ge kunt wel peizen wie da Alberiksken is zekers !! Hier volgen de beelden !! http://www.youtube.com/watch?v=jVf8TPBEoHM